duminică, 5 august 2012

08-08-2012 Portalul pentru initerea cristica a opta - Pastratorul


Pe 8 august 2012 intram in portalul initierii cristice a opta cu ajutorul Razei Divine a opta a Transcederii Dualitatii, ocrotiti de Lady Nada si emisarii pleiadieni de lumina.
Raza a opta a Transcederii Dualitatii este o frumoasă si expansiva combinatie de culoare verde marin si violet , amplificate in frecvenţele de lumină pentru a ajuta la epurarea, curatarea, vindecarea şi eliberarea de răni vechi, amintiri celulare negative şi credinţe false, precum şi sa asiste corpul fizic / corpul eteric pentru a se autoregenera şi vindeca. Energia razei a opta este folosita în primul rând pentru spargerea sistemelor si structurilor invechite de credinta , pentru a crea forme pentru renaşterea energiilor şi credinţelor noi prin experienţa Iubirii Divine. În acest sens, transcedem dualitatile noastre prin "flacăra sacră a transcendenţei" în Stăpânirea de sine şi Maiestrie, si experimentam mai profund Constiinta Unitatii Divine.
În aceasta luna, începuta si terminand cu Luna Plina, consideram iniţierea noastră a opta ca Pastrator, Gardian al Justitiei Mamei Pământ şi intregii ei vieţi. Acum, suntem capabili sa usuram tensiunile şi experienţele stresante din vieţile noastre de zi cu zi, prin accentul pe stabilitate, echilibru, înţelegere, iubire necondiţionată şi infinită expansiune, crescand capacitatea noastre de a rămâne statornici în lumina Mamei / Tatălui Dumnezeu, în timp ce corijam nedreptăţile in plan terestru. Acesta poate fi, de asemenea, momentul în care vom incepe noi proiecte creative, descoperind noi calitati sau schimbam intr-o nouă direcţie activitatea noastră in serviciu celorlalti.
Ne sunt oferite oportunitati de a construi corpurile noastre multidimensionale de Lumina, de a ne imbraca în robele noastre spirituale sacre de Maestru,in tiparele noastre de perfectiune ale Sinelui Inalt , experientand şabloanele Noului Pamant de Lumina prin Razele fotonice de lumină şi frecvenţele dimensiunii a cincea a Iubirii Divine.
Acest lucru permite energiei Divine de Lumina si iubire pura sa patrunda în corpurile noastre emotional, mental, eteric, fizic şi sufletul poate fi umplut cu energie divină. În plus, facilitează o transformare de constiinta, care este experimentata prin intermediul Grupului Eu Sunt Avatar Corp de Lumina si permite intregii Vieti pe acest plan al Pamantului a experimenta transcenderea dualitatii , prin Iertare şi Iubire Divina.




In acest scop, suntem invitaţi în Lacasurile de Ascensiune in Grecia, în Delphi, pe muntele Parnassus unde se afla ramasitele templului lui Apollo , invingatorul dragonului mitologic Pythios si au avut loc , pentru sute de ani, Jocurile Phytiotice, premergatoarele Jocurilor Olimpice de azi, sa impamantam noile energii ale Luminii si pentru a ajuta la vindecarea noastra înşine şi a relaţiilor noastre prin detaşare, iertare si Iubire Divina.


De aici, suntem invitaţi în Templul de transcendenţă în constelaţia Pleiadelor.
09 august începe cu Ziua Soarelui Central, cunoscut ca Alcyone. Ridicandu-ne în Templul de transcendenţă în Constelaţia Pleiadelor, vom experimenta Constiinta Divina Unica , actualizam Scanteia Divina in inimile noastre, şi ne conectam la toti Sorii spirituali, în aliniere cu Preaiubita Prezenta Eu Sunt.
Ancoram în continuare şi activam chakrele noastre dimensionale superioare , pentru a crea corpul nostru de lumina al dimensiunii a cincea , prin geometria sacră a octohedronului şi razele fotonice de Lumina. În plus, vom experimenta o integrare mai profundă a geometriilor sacre ale luminii in Gridul 144 al retelei cristaline a Iubirii Divine, de activat deplin la 21 decembrie 2012.
Şi pentru iniţiaţi avansati in Lumina, exista oportunitatea de a intra in Salile din Amenti.
Energiile Lunii Noi de pe 17-18 august ne aliniaza mai profund cu activitatea noastra de serviciu divin şi capacitatea de a rămâne statornici în Lumina ca flacari transfigurate ale Iubirii Divine, capabili cu adevarat pentru co-creatii divine ca fiinte Maestru ale Luminii.
Pe 21 august , ancoram al optulea Disc Cosmic holografic cristic argintiu şi două discuri minore prin coloana vertebrala, în timp ce ne concentrâm pe integrarea Luminii în cadrul sistemul nostru de 13 chakre in propriul corp si cele 13 vortexuri primare de lumina in corpul mamei Pământ .
Pe 22 august, Ziua Mondială de vindecare, ne oferă posibilitatea de a darui aceasta sacra Flacara verde marin si violet a Transcendenţei pentru toată omenirea, să ne ajute in reconectarea într-un mod nou în relaţiile noastre, şi să permită intregii Vieti in acest plan al Pamantului a experimenta potenţialul razelor de vindecare şi Iubirea Divina a Mamei / Tatalui Dumnezeu, şi a intregii Creatii Divine.
Terminam aceasta luna, cu a doua Luna Plina, pe 31 august, cu sentimentul ca noi codificări de lumina vin în noi prin Şabloanele Noului Pamant de Lumina, precum şi un sentiment de emoţie ştiind că suntem într-adevăr în schimbare şi în alinierea profundă a iubirii divine colective prin inima Cosmica a Intregii Creatii Divine.
Experienţa energiilor Noului Pamant va începe să fie simţita tangibil pe masura propulsarii într-un mai mare Coeficient de Lumina Planetara, în luna septembrie şi un sentiment profund de interconectare, Maiestrie de sine şi a Iubirii Divine, ca flacari transfigurate ale Iubirii Divine.
Şi aşa este.

Invocatia pentru Initierea a opta

Invoc energiile Tatalui /Mamei Divine, pleiadienii, siriusienii, andromedanii, arcturienii, ierarhiile spirituale ale luminii, arhanghelii si ingerii, lorzii luminii, Arhanghelul Mihail, Arhanghelul Metatron, Lord Melchisedeck, chohanii razelor, El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Paul Venetianul, Hilarion, Sananda, Sainte Germaine,Lady Nada, Mama Maria, Allah Gobi, Kuan Yin si Pallas Athena, stralucitii elohimi, Fratia Melchisedeck a Luminii, Lord Buddha, Sanat Kumara, Helios si Vesta si Lord Melchior, Mahatma, avatarul Cosmic de Sinteza, si toate celelalte finite de lumina pe care le recunosc si prezenta mea divina EU SUNT, cea mai inalta lumina care sunt in energiile Tatalui/Mamei Divine."

Rog pe Lady Nada si emisarii pleiadieni de lumina sa ma conduca intr-un vehicul exterior merkaba de lumina in Lacasurile Ascensiunii din Delphi, ca sa primesc a opta intiere ca un Patrator al Mamei Pamant, curatind si purificand corpurile mele inferioare si mintea subconstienta astfel incat sa pot reinoi relatiile mele in Iubirea Divina, asistand la vindecarea corpurilor mele fizic si eteric,
asistand intreaga Viata sa experimenteze trairea starii de radianta a Inimii Unice a intregii Creatii Divine, prin iertare si Iubire Divina.

Intrand in Lacasurile de Ascensiune, sunt inconjurat de Flacara Sacra verde marin si violet a Transcederii Dualitatii.
Cer reintoarcerea tuturor fragmentelor mele de Suflet si energiile mele care au fost manipulate prin probleme de control şi putere,
Solicit acum purificare, curatarea şi vindecarea corpurilor mele din dimensiunea a treia si a patra .
Solicit acum eliminarea oricăror blocaje în linia mea genetică care mă împiedică de a avea relatii iubitoare si armonioase şi fuziunea perfecta cu Preaiubita mea Prezenta EU SUNT.
Ancorez acum cel de-al optulea mare Disc Cosmic holografic cristic şi alte două discuri minore de-a lungul coloanei vertebrale.
Misc uşor corpul meu dintr-o parte în alta , înapoi şi înainte, facilitând procesul de transmitere in lichidul cefalorahidian şi recalibrarea sistemului meu nervos, meridianelor şi chakrelor mele.
Sunt luat acum in Constiinta mea de Sine in Templul Ascensiunii din Alcyone.

Salutat şi felicitat ca un emisar al Luminii de către emisarii Pleiadieni de Lumina,
ma regasesc acum într-un templu octahedronal de Lumina.

Flacari de transcendenţă purifica si vindeca corpurile mele inferioare ale dimensiunii a treia si a patra, geometria sacra octohedronica este acum creata in jurul corpurilor mele eteric, emoţional şi mental.
Experimentez acum Şabloanele Noului Pamant ale Iubirii Divine, şi razele de lumină fotonice.
Scanteia Divina, Discul Solar Auriu, este actualizat în inima mea.
Ma conectez acum la Soarele Pământului Interior, Soarele nostru, Soarele Central şi Marele Soare Central, fuzionand cu Prezenta mea Preaiubita meu Eu Sunt , si Eu Sunt Avatar Corp de Lumina.
Am ancorat acum si activat chakrele superioare dimensionale ale Luminii in sistemul chakrelor mele, creind corpurile mele de lumina ale dimensiunii a cincea de Lumina.
Iar acum, impreuna cu Legiunile de Lumina, Lucratorii in Lumina, seminţele stelare şi toţi cei treziti în inimă şi minte, ma conectez în grupul Constiinta Eu Sunt Avatar Corp de Lumina, si de aici, în Gridul 144 al Mamei Pamant - Reteaua cristalina a Iubirii Divine.
Experimentez acum o integrare mai profundă a geometriilor sacre de Lumina în această grilă a Constiintei Unitatii Divine si codurile energetice planetare ale acestei Epoci de Aur , de Lumina Alb Aurie.
Asist acum Pământul şi toată viaţa ei în acesta Flacara sacra verde marin şi violet de transcendenţă, permitand intregii Vieti experimentarea potenţialului de vindecare al acestei raze a Luminii, şi o cale de Lumina, prin iertare si Iubire Divina.
Ma aflu acum in spatiul meu interior sacru, împământat în Inima de Cristal a Mamei Pământ, şi conectat Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu, înconjurat în această minunata Flacara sacra verde marin şi violet de transcendenţă,
şi Flacara Aurie a Constiintei Unitatii Divine, ocrotit in acest an sacru 2012.
EU SUNT curaj, dreptate, integritate, şi înţelepciune,
EU SUNT stabilitate, echilibru, si iubirea neconditionata,
EU SUNT înţelegere, unitate şi expansiune infinită,
Eu sunt tot ceea ce sunt.

Invocation Anrita Melchizedek

www.pleiadianlight.net

Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro