duminică, 22 septembrie 2013

ORBS Initiere cu sfere de lumina



Avem acum ocazia de a aprofunda legătura noastră cu multe fiinte de lumina din jur care apar/ajuta ființele pământene cu posibilitatea de a experimenta vibrații noi si mai inalte, în aceste modele complicate ale constiintei cosmice, insufland frecvențe stilizate foarte inalte.
De asemenea, sferele care zboară dețin semnătura energetică a ierarhiilor spirituale, maestrilor ascensionati, ET fiinte angelice , spirite ale naturii și zâne, precum și aspecte alte propriul nostru sine multi-dimensional , si alte ființe evoluate spiritual.
Toate fiintele din dimernsiuni superioare vin cel mai frecvent sub forma unei sfere octaedru sau stea tetrahedronica, proiectandu-se creează ca un microfon deschis , un con U de viață, foartea adesea la momentul echinoctiilor , solstitiilor , lunii pline si altor evenimente astrologice și pătrund zburand prin aura noastra,invatandu-ne a aprofunda legătura noastră unul cu altul , a găsi dragoste și unitatea constiintei prin care putem defini aceasta experiența de frecvență .





































Au acestea posibilitatea de a zbura amplificand și experimentand sentimentul si trairea lor ca sfere de lumina , magnifice fiinte ceresti, prin crearea propriilor tipare in piramide energetice , amplificand semnături personalizate de sunet și culoare.
In anunțurile mele recente va prezentam cum ne alimenteaza prin sunet și frecvente de culoare, de asemenea, combinand cele doua frecvente care se confruntă pentru a inspira iluminarea, transformandu-ne, upgradandu-ne cu ajutorul oferit prin semnătura lor unica ca frecventa pentru a descoperi iubirea co-creatoare, recunoscatori pentru maretia pentru care suntem pregatiti a o primi.
Frecvențele lor sunt o realitate uluitoare, transferul trebuie să găsească exprimarea si posibilitatea de comunicare cu noi , permițându-ne accesul la diferite dimensiuni ale vieții și linii christice , pentru a incepe sa creem un rai pe pământ .
Fac acest lucru cu mulți oameni , alimentandu-i cu vibrații inalte noaptea in timpul somnului si calatoriilor in spirit nocturne , cand fuzioneaza cu preaiubita lor Prezenta EU SUNT.
.......Glumesc activand în jurul corpului meu aceasta energie spre a ma sustine spre Unitatea Constiintei, pentru a găsi suficienta lumina de lucru...


Initiere cu Sferele de Lumina

"Solicit ajutorul si ocrotirea Mamei/Tatalui Dumnezeu si al tuturor fiintelor de lumina pe care le cunosc.
Ma conectez cu preaiubita Prezenta EU SUNT in inima cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu,si vizualizez o piramida din lumina aurie ancorata si activata in jurul campurilor mele energetice, ma conectez prin Gridul Iubirii Unice al Mamei Pamant cu toti lucratorii in lumina, semintele stelare si toate fiintele de lumina care ne asista in aceasta Epoca de Aur.
Focalizez atentia mea asupra unui portal deasupra chakrei mele coroana, care ma conecteaza la Soare si Soarele Pamantului interior, la Helios is Vesta, logosii solari si parintii acestui sistem solar, ma focalizez deasupra chakrei coroana in aceste minunate flacari sacre solare cupru-auriu si roz auriu, care ma ridica prin matricea solara cristalina spre iubirea divina , tiparele Noului Pamant si Inima Cosmica a Toata Creatia.

Vad, simt un minunat ORB de Lumina activat prin portal, care aduce iubirea divina pentru mine ; acest orb de lumina roz se extinde in jurul corpului meu, inauntrul si in afara mea, continand energia Gridului Unic al Iubirii Divine.

Experimentez acum un minunat orb rosu de lumina, care ma conecteaza in energia solara, manifestand raza puterii divine in inima, mintea si corpul meu ; acest minunat orb ma conecteaza la Puterea si Vointa Divina, ca expresie in Gridul Unic al Iubirii Divine.

Experimentez acum un minunat orb portocaliu de lumina deasupra chakrei coroana prin portalul solar, marind posibilitatile vindecatoare in inima, mintea si corpul meu.
Acest orb se mareste in jurul meu, activand aceste calitati in Gridul Iubirii Unice.

Experimentez acum un minunat orb lavanda in portalul meu solar, aducand calitatile pacii, armoniei si iertarii in inima, mintea si corpul meu. Acest orb lavanda se extinde in jurul meu si incerc sa transmit aceste calitati in Gridul Iubirii Unice .

Experimnetez acum un orb violet purpuriu prin portalul solar al fiintei mele activand ADN-ul meu la nivelul maxim permis acum de legile cosmice.
Acest orb se extinde violet purpuriu in jurul meu si ma concentrez sa transmit activarea maxim posibila a ADN-ului pentru intreaga Viata, si reamintirea Magnificientei si Luminii lor,in Gridul Iubirii Unice al Iubirii Divine .

Experimentez acum un mininat orb alb activandu-se prin portalul solar al fiintei mele, aducand protectie si ocrotire in inima, mintea si corpul meu,
Pe masura ce acest orb se extinde in toata fiinta mea si in jurul meu, ma concentrez sa daruiesc aceste calitati in Gridul Unic al Iubirii Divine.

Experimntez un minunat orb solar activandu-se in portalul solar al fiintei mele, amplificand simturile mele extrasenzoriale si adancind compasiunea in serviciul spiritual depus.
Pe masura ce acest orb se extinde in campurile mele, incerc sa daruiesc aceste amplificari pentru intreaga Umanintate, in Gridul Unic al Iubirii Divine.

Experimentez acum un minunat orb auriu in portalul solar al fiintei mele, aducand Constiinta Unitatii si Toleranta in inima, mintea si corpul meu. Pe masura ce acest orb se extinde in integritatea campului meu energetic , ma concentrez sa activez aceste calitati in Gridul Unic al Iubirii.

Experimentez acum un minunat orb in culoarea argintie a platinii activandu-se in portalul meu solar,activand linia temporala a celui mai inalt potential spiritual atins de mine si conexiunea mea multidimensionala. Pe masura ce acest orb se extinde in campurile mele, ma concentrez pentru activarea liniilor temporale christice de timp ale tuturor in Gridul Iubirii Divine Unice.

Experimntez acum un minunat orb diamnatin activandu-se prin portalul solar al fiintei mele, calauzindu-ma in inima Cosmica a Intreaga Creatia si visul profund al inimii mele.
Pe masura ce acest orb se extibde in intreaga mea aura , ma concentrez sa activez partea electrica in chakra inimii pentru aceasa Epoca de Aur.

Acum experimntez aceste acumulari daruite de orburile de lumina si fiintele inalt spirituale de lumina christica, activand si amplificand sunetele si culorile solare de care am nevoie acum ,prin piramida mea de lumina aurie.

Impamantat/a in inima de cristal a Mamei Pamant, daruiesc energia conexiunii mele cu toate aceste fiinte si orburi de lumina si aprecierea mea pentru ele, si abilitatea mea de a comunica cu ele.
Sunt o flacara transfigurata de iubire divina si un maestru al luminii, co-creind Raiul pe Pamant.
Sunt tot ceea ce Sunt."

Invocatie de Anrita Melkizedech

Un comentariu:

Lavinia spunea...

Buna ziua! :)
Initierea aceasta o pot face de una singura, ca pe o meditatie activa?

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro