duminică, 29 mai 2016

Mai 2016 Surorile Trandafirului si petala Inimii Increzatoare





Transmisii Batrani  mai 2016
Activarea petalei Inimii Increzatoare

Surorile Trandafirului ne ajuta pentru activarea ei.
Chemati toate fiintele de lumina pe care le recunoasteti ,si surorile trandafirului care trimit flacara lor roz in cele 4 directii ale planetei pentru a asista Mama Pamant in conexiunea cu Sirius, Pleiadienii, centrul Galactic, pentru a activa liniile ley ale iubirii si a va conduce in inima voastra christica ca o unica inima cosmica unificata.
Sa descoperiti ca sunteti flacari ale iubirii neconditionate si aveti posibilitatea sa curatati energile si spatiile 3D ca o fiinta magnifica creatoare de lumina.
Se lucreaza pe centrii inferiori , corpurile inferioare si sistemul nervos central in special pentru a exprima ultimele aspecte ale egoului negativ si a fi reintegrati ca fiind pura iubire, a va abandona iubirii si a atinge noi oportunitati in orice arie a vietii voastre.
Simtiti-va iubiti si exprimati-va prin energiile matricei , experimentand stresul transformarii,
Petala Inimii Increzatoare se activeaza in aceasta luna mai  Este increderea si predarea care se amplifica in aceasta luna si partea feminina a voastra , ajutati de Surorile Trandafirului si Mama Maria.
Dragilor, partea voastra masculina a facut mare parte a muncii pana acum , protejandu-va pe calea iubirii divine, protejand inima voastra ranita, durerile, furia, tristetea, orice are inca nevoie in voi sa fie apreciat si iubit si sarbatorit, vazut sau auzit,
Trebuie sa experimentati echilibrul intre partea voastra Feminin Divna si partea voastra Masculin Divina, iar acum , ajutati de Surorile Trandafirului, sunteti capabili sa va luati partea Masculin Divina de mana, sa o iubiti, fiind uneori razbonici ai luminii si alte ori, pur si simplu, din nevoie de a fi protejati energetic pentru munca voastra in serviciu.
Acum nu mai este nevoie de aceasta. Ati ajuns in timpul si momentul unde sunteti in siguranta si ceea ce vi se cere acum prin Inima Increzatoare este sa fiti primii care se predau , cu deplina incredere , indiferent de situatie, indiferent daca sunteti pusi in situatii inconfortabile,
Fiti primii care se predau si spun, aleg sa ma predau , sa predau sabia mea, deoarece nu mai este nevoie de lupta; iubesc si iert aceasta alta persoana asa cum ma iubesc si ma iert pe mine insumi,
Este doar echilibrul polaritatilor masculin si feminin divine prin iubirea voastra divina.
Este ceea ce se poate numi Initierea Trandafirilor, sau Calea Trandafirilor.
Sarind pe aceasta linie temporala nu mai este nevoie sa experimentati aspecte negative pe care le-ati experimentat de atatea ori ; este o alegere pe care o faceti prin petala Inimii Increzatoare,
Este o alegere prin Inima increzatoare
Am mentionat ca aceste energii ale Inimii Increzatoare va conduc prin particulele kadamon in abilitatea de a vedea fiecare fiinta  ca frati si surori ale voastre in lumina si experimentati integrarea in grupul EU SUNT AVATAR CONSTIINTA DE LUMINA , prin numeroasele activitati  din luna mai, ajungand mai adanc in alinierea cu Inima Cosmica a intregii Creatii, in conexie cu familia sufletului si familiile stelare, un alt nivel al maretiei si infloririi voastre spirituale, dragilor,
Accelerati un sens mai adanc al curentului si bucuriei inimii voastre la solstitiu cu particulele diamnatine .
Hai sa va asezati in spatiul vostru sacru pentru meditatie.
Impanatati-va in inima de cristal a mamei Pamant , inspirati adanc si aveti simtamantul activarii diamantine prin toti lucratorii in lumina, in Scanteia Divina din inima voastra, prin Soare, Soarele Central si mai departe in inima cosmica a Mamei/Tatalui Dumnezeu,
Inspirati adanc , extinzand abdomenul inferior, expirati adanc contractand abdomenul inferior, va concentarti in inima voastra christica, chemati toate fiintele de lumina in ajutor, Pleiadieni, Siriusieni, Andromedani, Arcturieni, arhangheli, elohimi, si Surorile Trandafirului, maestrii ascensionati si ai Razelor, familia sufletului si simplu permiteti-va sa simtiti frumusetea in voi si in jurul vostru , aliniati prin toate dimensiunile luminii in imparatia lui Dumnezeu,
Vizualizati un frumos octohedron de lumina in chakra inimii voastre, rotindu-se in sensul necesar la momentul acesta, acest octohedron cu fete triunghiulare formeaza 2 piramide patrate unite la baza , intrati in matricea sufletului in nivel mai profund al energiei diamantine, energia fortelor creationale si un nivel mai inalt de puritate ,
Luati ce aveti nevoie pentru serviciul vostru de la Preaiubita voastra Prezenta EU SUNT extindeti-le in jurul vostru, o sfera de lumina de 72 picioare in jurul vostru, aveti simtamantul activarii octohedronului pentru fiecare dintre lucratorii in lumina, fiecare raza si calitatile fiecarei frecvente de raza,
Si in flacara roz a Surorilor Trandafirului, aveti simtamantul activarii retelei trandafirilor prin Mama Pamant, liniile ley si locurile sacre,
Dragilor , concentrati va pe corpul vostru cristalin al primei dimensiuni, simtiti particulele subatomice de lumina care se rotesc cu viteza marita, experimentati lumina diamantina amplificata pe acest pamant sacru, si unitatea gridului iubirii divine,experimentand acest minunat grid de trandafiri activat, in frecventele luminii diamantine si conectand fiecare barbat, femeie si copil, la constiinta cosmica avatar, ca o unica constiinta, in nivele feminin si masculin divine superioare, incantare si pace si fericire si multumire si gratie divina in inimile voastre.
Vindecati ranile tuturor sufletelor pe acest pamant sacru,
Acum concentrati va pe inima voastra christica pentru a activa cele 12 petale ale ei, inima pasnica inima iubitoare, inima vindecatoare, inima fericita , inima inocenta, inima puternica, inima cunoscatoare, inima pasionata, inima prospera, inima increzatoare, inima integra in adevar, si inima intima.
Concentrat-va pe inima increzatoare, cu ajutorul Surorilor Trandafirului, in aceasta invocare iubitoare si conectare energetica cu Inima Cosmica.

Cer ocrotirea Mamei/Tatalui Dumnezeu si a tuturor fiintelor de lumina pe care personal le recunosc,
reunit/a cu preaiubita prezenta Eu Sunt , ce mai frumoasa lumina care sunt in Inima Cosmica a intregii creatii, ajutati de Surorile Trandafirului , infasurati in minuata raza roz a iubirii .
Ancorez lumina diamantina in fiecare subatomica particula a fiintei mele, in chakra inimii mele si chakrele inimii fiecarui barbat, femeie si copil de pe pamant,
Experimentez un  minunat tetrahedron stelar activat in chakra inimii,  care activeaza inima mea christica prin inima de lumina a acestui pamant sacru, prin inimile tuturor umanilor., in serviciul Mamei pamant si a intregii ei Vieti, o scanteie de lumina un slujitor al Vietii.
Pe calea iubirii divine sunt deplin sustinut si sprijinit pentru cocrearea iubirii divine, sa manifest Eu Sunt Unul cu Mama /Tatal Dumnezeu, sunt UNUL cu Intreaga Viata.
Ma afund in gridul iubirii divine cu aceasta flacara roz a iubirii divine, amplificata de Surorile Trandafirului prin liniile ley, locurile sacre, ridicand pe toti cei treziti in templul Mamei Maria al Iubirii Imaculate,
Acum activam merkaba sacra prin energia cristalina a primei dimensiuni, in ratia Fibonacci 21/18, de 33 ori viteza lui Dumnezeu la infinit.aceasta merkaba activata se conecteaza la toate merkabele lucratorilor in limina si semintelor stelare, asistand intreaga Viata pentru a crea un camp merkaba comun al intregii Vieti,
Pentru a adancii conexia la divin , eliberez toate nivelurile de judecare din fiinta mea, autojudecarea si judecarea altora, reunosc toti oamenii ca fratii si surorile mele in lumina, recunosc ca Toti suntem UNUL.
Sunt luat in vehicul merkba in templu Mamei Maria a Inimii Imaculate, sunt imbratisat si condus in acest minunat templu octohedronal de lumina, inconjurat de flacara intereita de putere, iubire si cunoastere, flacara roz a iubirii si experimentez un nivel mai profund al trandafirului, ma vad inconjurat de surorile Trandafirului, Mama Maria, Maria Magdalena, Lady Isis, Lady Portia, Lady Venus, Lady Quan Yin, White Bafollo, Lady Pallas Athena, Lady Kali si toate celelalte finnte de lumina  pe care le cunosc, ca fiinte ale principiului feminin, activand acum prin matricea sufletului meu .
Mama Maria ma conduce in templul Inimii Imaculate, imi ofera un minunat trandafir rosu al frumusetii si iubirii si pasiunii activat acum in inima mea chistica in special prin petala Inimii Increzatoare
Lady Isis imi ofera trandafirul roz al aprecierii si gratitudinii,
Maria Magdalena imi ofera un trandafir alb al puritatii si inocentei
Lady Hathor imi ofera un minunat trandafir galben al bucuriei si noilor inceputuri.
Lady Venus ofera un minunat trandafir portocaliu al dorintei si entuziasmului.
Lady Quan Yin ofera un minunat trandafir lavanda al energiilor vindecatoare.
Ma vad mergand pe calea iubirii ca o fiinta transfiguratoare a iubirii divine, curatindu-ma de orice tipare vechi si judecati pe care nu mai am nevoie sa le experimentez in acesta Epoca de Aur.
Echilibrez corpul meu emotional, permitand sa exprim toate emotiile mele, cu incredere si predare fata de divinitate, purificand mintea mea in legatura cu Mintea Mamei/Tatalui Dumenzeu, eliberand ultimele niveluri de separare, vina si neiertare din inima mea,
Sunt pe deplin gata sa imbratisez acest nivel al iubirii, aceasta cale a trandafirului, accept, reintegrez, apreciez partile mele Masculin si Feminin Divine,
Vad partea mea Divin Masculina in dreapta mea si partea mea Feminin Divina in stanga mea.
Le iau de mana si spun partii mele  Divin Masculina: Multumesc ca ai fost razbonicul luminii de care aveam nevoie pentru a junge in acest punct al experientelor mele, m-ai protejat cand eram vulnerabil/a si experimentam durere si suparare, si alte stari umane neplacute, dar sunt gata acum pentru a fi hranit/a si ingrijit/a intr-un nivel nou al partii feminine care ofera ingrijire, balndete, fara nevoie de aparare sau aparator,
Doresc sa primesc sansa initierii trandafirilor, iti multumesc, te apreciez, celebrez si onorez, si te rog sa permiti partii feminine sa inainteze si sa ma conduca pe calea iubirii divine, pas cu pas , inconjurata de iubirea ta.
Iau partea mea feminina de mana , o iubesc si ii daruiesc iubirea mea, ii apreciez iubirea compasiunea , inocenta, Imi pare rau ca ai experimentat neplaceri umane din lipsa de iubire, dureri, vina , emotii negative,
Stiu ca e momentul acum sa ma adancesc pe cararea iubirii divine, cred in iubirea ta si simt de cate ori o extinzi catre altii, Primesc acest minuant dar al Vietii.
Surorile Trandafirului activeaza flacara roz in inima si flacara intreita de putere iubire si cunoastere, in matricea sufltului si prin matricea creatiei care nu va fi niciodata uitata, la nivelul maxim admis de legile cosmice, e un nivel al perfectiunii si un tipar al noului Pamant de lumina,
Calatoresc impreuna cu Partea mea Divin masculina si feminina pe calea iubirii. vibrand si cocreind in frecventele Inimii Cosmice, reunind liniile temporale prin gridul trandafirilor,
Iau flacara roz a iubirii activata prin gridul trandafirilor, liniile ley si locuri sacre, in inima fiecarui om de pe Pamant,
Intreaga Viata alege sa urmeze calea iubirii divine, recunoscandu-se iubire.
Experimerntez starea Eu Sunt Avatar Constiinta de Lumina, activarea Inimii mele Christice si in special Inima Increzatoare,
Sunt gata sa ma incred si predau divinitatii si sa eliberez sabia luptelor, pentru a trai in deplina uniune, comunicare si bucurie, si rog Universul sa ma ajute.
Multumesc tuturor acestor fiinte de lumina, ma reintorc in spatiul sacru personal , ma impamantez si multumesc tuturor din nou.  - ii rog sa ma ajute sa fac aceste transformari in fiinta si viata mea ca un adevarat Maestru al iubirii si luminii divine.
Plasez mainele mele energetice pe inima mea si ii spun : te iubesc, te iubesc , te iubesc
Multumesc tuturor pentru munca si iubirea in serviciu.


Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro