duminică, 12 iunie 2016

Transmisie iunie 2016 si activarea Inimii Inocente si Deschise



Aliniamentul la Codurile de diamant si activarea petalei Inimii Inocente si Deschise

Bine ati venit dragilor, ea ne dă o mare plăcere să fim cu voi în această lună iunie pe măsură ce va adânciti în cunoașterea măreției voastre și Lumină, ca flăcări Transfiguratoare sacre ale Iubirii Divine și ființe Maestru ai Luminii. cele dulci, vă anunțăm ca în această lună frumoasă iunie, pe măsură ce inaintati spre Solstitiul din 20 iunie intrati cel mai profund nivel de aliniere și activare a razei Diamiamantine a Constiintei Melkizedec si Codurile Luminii de Diamant, care urmează să fie experimentate de fiecare bărbat, femeie și copil de pe acest Pământ sacru prin intermediul grupului EU SUNT Avatar Constiinta de Lumina.
In luna mai, ati călătorit mai adânc în inimile voastre Christice prin ocrotirea Surorilor Trandafirului și gridul trandafirilor, mergand pe jos pe Calea Trandafirilor, pe calea Iubirii Divine, descoperind rintr-un nivel mai profund egalitatea Spiritelor voastre Masculin și Feminin Divine, cu Divinul Feminin care conduce drumul prin iubire in Visarea si Bucuria Inimii; într-un flux nou și armonie, într-un nou nivel de încredere și predare către Divin, cand ați activat petala Inimii Increzatoare. Și acum dragilor, din nou în Calea de Diamant a luminii, în liniile temporale care fuzionează activate prin Centrul Galactic, prin Soare, Soarele Central și Marele Soare Central, impregnând toată viața prin rețeaua de Diamant a Constiintei Melkizedec.
Am menționat de asemenea că raza optsprezecelea a Serviciului Melkizedec este sub directoratul Mamei / Tatalui Dumnezeu si Consiliului multi-universal al celor Doisprezece; aceasta diamantina magnifica raza, care a fost activata pentru prima dată pe acest sacru Pământ prin Convergenta Armonica în 1987, si în urma, în 1994, printr-o alinierea dntre Sirius A și Sirius B.
Acum, în al patrulea an al acestei Epoci de Aur a luminii sunteți pregătiti încă o dată mai mult pentru a va conecta mai adânc în Constiinta Eu Sunt Avatar de Lumina si  a experimenta cel mai înalt nivel de fuziune cu preaiubita voastra prezenta EU sUNT, care luminează prin Lumina sacră a acestei diamantine raze de puritate si inocenta, ca va ridică prin toate dimensiunile Luminii și în acest sistem energetic pe care vi-l prezentam, prin toate cele nouă dimensiuni înapoi în Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu.
Acest sentiment de separare perceput se disipează acum într-un flux nou, în conștiința cristalină cand particulele sub-atomice ale corpului se rotesc mai rapid cu  creșterea frecvențelor de lumină care va stabilizează nu numai în șabloanele celei de a cincea dimensiuni a frecvențelor Noului Pamant, geometrii sacre, numerologii, geometrii fractalice, coduri cheie și frecvențele de raze sonice si de culoare și  vibrații, dar va ascensioneaza acum în grilele dimensionale ale celei de a șasea dimensiuni a Iubirii Divine care te conecteaza mai adânc în clusterele sufletuluii vostru , în fuziunea cu familia sufletului și familile stelare și prieteni , în timp ce călătoriți mai mult prin liniile timpului multi-dimensional în recunoașterea voastra ca Iubire. Aceasta frumoasa diamantina raza va duce mai adânc în atemporalitate si lipsa formei acestui infinit și etern Acum, și va aduce cu ea posibilitatea nemuririi fizice și corpul perfect al Luminii pe care le puteti experimenta in acest moment Acum. În plus, unul dintre darurile acestei frumoase raze diamantine este abilitatea de a lucra cu liniile axiatonale la nivel fizic, prin corectare la vibratiile sonice si ultra-sonice de sunet și culoare și capacitatea de a vindeca orice boală sau disconfort în cadrul fiecărei părți a corpului sau organ care ar putea fi într-un anumit nivel de dezechilibru. Energiile arhetipale legate de aceasta frumoasa raza de diamant sunt Artistul, Tatal, Mama, și Vizionarul.
Arhetipul Artist reprezintă toate darurile creative pe care le aveți prin patrimoniul vostru divin și dreptul din năstere, precum și abilitatea de a aduce în forma cea care a fost anterior nemanifestat. Ce înseamnă acest lucru? prin aceasta frumoasa Diamantina Lumina, și Codurile Lumini de Diamant a Creatiei, acum sunteți în măsură să aduceti magnetic împreună toate frecvențele de energie de care aveti nevoie, pentru a aprofunda călătoria de-a lungul Căii Diammatine, chemand asistența energetică de care ati putea avea nevoie din planurile interioare și exterioare prin Ocrotirea preaIubitei prezente EU SUNT și toate ființele luminate. Aceste creatii ale Luminii se desfășoară prin geometria energetica sacra a Florii Vieții, și începe cu involburarea Vesica Piscis.


Este momentul de a intra mai adanc in constienta Constiintei Cosmice ca un co-creator al Raiului.. Capacitatea de a accesa, alinia, descărca și activa amintirile multi-dimensionale prin ADN-ul vostru zis inactiv pentru a va realiza munca voastra in serviciu în următorul nivel de serviciu, și prin arhetipul Vizionarului pentru a putea vedea și simți ceea ce este necesar a fi creat în acest moment.
Arhetipurile Mama și Tatăl sunt legate de arhetipurile Mamei Divine și al Tatălui Divin și echilibrul perfect  realizabil prin echilibrarea polarităților atât în ​​planurile interioare cat și exterioare. Această rază este legata de energia Flacarilor Gemene și reunirea de flăcări gemene în această viață. Regruparea în frecvente ale Noului Pământului prin acordurile din pre nastere pe care le-ați făcut voi pentru a experimenta pur și simplu în dragoste, și suflete pereche, frații și surorile de suflet și flăcările gemene care vin împreună acum, într-adevăr, vin împreună pentru un mai profund nivelul de muncă in serviciu.
Deci, ne-am dori să facem cu voi, activarea calitatilor principale ale acestei frumoase Diamantine raze cand călătiti mai adânc în inimile voastre Christice, pe măsură ce mergeti mai adânc de-a lungul Caii Diamantine, Calea Iubirii Divine.
Așadar, vă stability in spațiul nostru sacru, într-o înțelegere mai profundă a acestor raze frumoase ale creatiei, si cu aceasta o aliniere în Codurile Diamantine de Lumina și frecvențele razei Diamantine.
******************
Fac apel pe ocrotirea Mamei / Tatalui Dumnezeu și toate ființele luminate de Lumina de sus pe care le recunosc personal, si fuzionez cu Preaiubita Prezenta mea EU SUNT, cel mai inalt aspect al Luminii Sufletului meu in Inima Cosmica a lui Dumnezeu.
Sunt gata a experimenta Codurile Luminii de Diamant, prin Raza Diamantina a Constiintei lui Melkizedec, de inocenta si puritate.
Sunt gata să activez Inima mea Inocenta si Deschisa și, pentru a fi aceasta frumoasa Inima Deschisa in aceasta Epoca de Aur a Luminii, această flacără a Iubirii Divine Neconditionate, mergand pe Calea de  Diamant.
In acest spațiu sacru acum îi invit toate ființele de Lumina care asistă în acest proces de ascensiune:
Arhangheli și omoloagii lor divin feminini,
Extra-pământeni Christici~ Pleiadieni, Siriusienii, Andromedanii, Arcturienii, toate fiintele de Lumina,
Surorile Trandafirului ~ Mama Maria, Maria Magdalena, Lady Isis, Lady Hathor, Lady Portia, Lady Pallas Athena, Lady Quan Yin, , și toate celelalte feminine fiinte divine care doresc să mi se alăture în acest spațiu sacru.
Invoc în continuare Ordinul lui Melkizedec și Lord Melchizedek; Maestrii și Maestrii Ascensionati ai Razelor,
Mă ridic acum în Constiinta Eu Sunt Avatar de Lumina, înfășurat acum în frumoasa Diamantina Raza a Constiintei Melkizedec si acum Flacara roz a Surorilor Trandafirului.
Ma conectez în Gridul Unității si Gridul Diamantin al Iubirii Divine si văd această matrice a conștiinței cristaline activata prin Corpul de Lumina al Mamei Pământ, așa cum ma conectez la acest nivel mai mare de lumina, cu toti Lucratorii in Lumina treziti, semintele stelare si calauzele  facilitatori ai Luminii, mergand pe Calea de Diamant.
******************
Experimentez acum un sentiment mai profund al Razelor Creației ~ optsprezece raze care spiralizeaza iesind din Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu, prin acest sistem solar, prin Soare, prin Soarele Central, și Marele Soare Central și Centrul Galactic, în Shamballa și pe acest pământ sacru, cer în continuare ca toate aceste frecvențe, raze frumoase sa fie aliniate prin corpul de Lumina al Mamei Pamant si prin corpurile de lumina tuturor sufletelor care aleg să se intensifice în următorul nivel al infloririi si maretiei si Luminii lor.
Experimentez acum această flacără roșu frumos de voință și putere acum activata la nivel celular prin chakre și în jurul câmpului corpului si energiei mele, eu sunt învelit/a în această flacără roșie de putere.
*****************
Experimentez acum aceasta frumoasa Flacara roz-albastru a Iubirii Divine activata în interiorul corpului și în jurul câmpului meu energetic , patrund mai adânc în iubirea din mine și în inima mea.
******************
Experimentez acum aceasta frumoasa Flacara galben de aur a înțelepciunii Divine activata la un nivel celular, prin chakrele mele și în jurul câmpului corpului si energiei mele, învelit/a în această flacără de înțelepciune și Inteligenta a Mintii Superioare.
******************
Acum am această experiență cu frumoasă flacără verde-smarald de creativitate conducandu-ma mai adânc în darurile mele creative, luându-mă mai adânc în Visarea si Bucuria  inimii mele înfășurat/a în această frumoasă flacără verde-smarald de Lumina.
******************
Acum am experiența acestei flacari frumoase portocalie de Lumina prin a cincea raze de Cunoștere Concreta, așa cum echilibrez polaritățile, experimentand un nivel mai profund al Minții lui Dumnezeu, un nivel mai profund al legăturii emoționale pe care o am prin Flacăra Divină a Iubirii, cu toată viața așa cum merg pe  calea iubirii.
******************
Acum sunt învelit/a în această frumoasă Flacara indigo a Luminii, carese mișcă în corpul meu și prin chakrele mele, ajung mai adânc în Devotiune și Idealismul conectarii la Dumnezeu în propriul meu mod unic , ajungand împreună ca un unificat Câmp de Lumina cu lucratorii in Lumina, cu semintele stelare și ființe luminate de Lumina .
******************
Acum experimentez aceasta frumoasa Flacara violet a celei de a saptea Raze a  Ceremonialului Magic, mă găsesc în mișcare mai adânc în Șabloanele Noul Pământ, eliberând tensiunile, eliberând problemele de supraviețuire, venind mai adânc în cunoașterea perfecțiunii infinite a lui Dumnezeu și recunoașterea mea în serviciu pentru Mama Pământ și toată Viața Ei.
******************
Acum experimentez aceasta frumoasa verde spumă de mare si violet raza, Raza Transmutarii. Așa cum se mișcă în aspectele mele, care s-au uitat ca Iubire, îmbrățișez aceste aspecte sub-personalitate în inima mea și în Iubirea mea, primind fiecare experiență cu un nivel mai profund de acceptare, apreciere și celebrare a fiecarui moment Acum.
******************
Sunt înfășurat/a acum în această frumoasă Flacara sidefie a Divinitatii cand mă mut din orice nivel de  comparatie “mai putin decât și mai bine decât” in conștiința , activand Flacara Intreita de emancipare, dragoste si intelepciune din Inima mea Christica, descoperind mai adânc si recunoscand divinitatea întregii vieți, cu nivelurile de conștientizare cosmica conștiente care diferă de la individ la individ. Si eu  de asemenea, în afara judecății de mine și judecata altora, mai mult in Inima mea plina de Compasiune si Iubire, cand acum ma conectez în frumoasa raza a unsprezecea a Adevărului Luminat ,înfășurat/a în această flacără roz-portocaliu de lumină.
******************
Așa cum am ajuns mai adânc în aspectele divin feminine ale mine, așa cum am găsit acest nou echilibru și dans și armonie între Spiritele Masculin și Femininul meu Divin, energia Kundalini se activează ușor acum prin corp, câmp și energia mea, știind că sunt într-adevăr, conectat/a la Surorile Trandafirului. Că eu sunt pastratorul/pastratoarea Flacarii Iubirii Divine, împărțind aceasta cu toți cei din jurul meu, privesc prin ochi de maestro, infasurat/a acum în această rază a douăsprezecea de Constiinta a Unitatii, aceasta flacara frumoasa de aur a Luminii.
******************
Această flacără de aur, această rază de Constiinta Christica sau Constiinta a Unitatii se amplifica acum pe acest pământ sacru legat de  toate aceste frumoase frecvențe, raze pe care le experimentez acum prin ocrotirea tuturor ființelor luminate, și, în special, Maestrii Razelor din Shamballa .
******************
Și acum experimentez razele cosmice care mă ridica dimensional. Așa cum am înfășurat/a acum în această frumoasă flacără cupru-aurie de lumină ma pot conecta în câmpurile dimensionale mai înalte ale Constiintei solare Christice. Vibrația cristalina se amplifică la nivelul maxim permis de legea cosmică , ma aliniez la Soare, Soarele Centrale, Marele Soare Central, iar acum in Centrul Galactic, incepand a experimenta un nivel mai profund al codurilor Luminii de diamant în această aliniere diamantina de lumină. Înfășurat/ă acum în frumoasa Flacara argintie a Constiintei Christice Interstelare ma conectez mai adânc în șabloanele cinci dimensionale și codurile-cheie ale Luminii, magnetizand și manifestând tot ce am nevoie în acest moment Acum , cand merg pe jos Calea liniilor temporale Diamantine, Calea Iubirii Divine .
Acum mă regăsesc conectat în câmpurile dimensionale ale celei de a șasea dimensiuni de lumină așa cum am învelit/a în această frumoasă flacără-argintiu aurie de lumină. La acest nivel dimensional m-am stabilizez în câmpurile dimensionale mai înalte ale Luminii si ma unesc acum cu clusterul sufletul meu, toate cele douăsprezece raze ale sufletului prin care eu sunt unul ~ frații mei de suflet, surorile de suflet și energia de flacără geamăna. Sunt luat mai adânc acum în liniile temporale multi-dimensionale si epoci de Aur ale Luminii. Ancorez aceste linii care fuzionează, ajutat de multe ființe de Lumina, pe acest pământ sacru, ridicand toată Viața în aceste șabloane sase dimensionale prin intermediul Gridului Unității, Gridului Diamantin  și Gridului Roz al Iubirii Divine.
******************
Înfășurat/ă acum în această flacără de aur alb de lumină, experimentez un sentiment mai profund al expansiunii și energia Masculinul Divin în această energie iubitoare  si protectoare. Acest portal de Lumina se activează acum pentru toată Viața de pe acest pământ sacru, ridicandu-ne mai adanc in Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu prin energia Solstitiului, care leagă pe noi toți ca o Singura Inima Cosmica Unificata prin intermediul Aliniamentul Codurilor Diamantin  si Codurilor Diamantine de Lumina din Creație .
******************
Acum încă o dată experientam mai profund conexiunea cu Lord Melkizedek și Frăția Melkizedek a Luminii. Invelit/a în flacăra de platină a Luminii am ajuns la o înțelegere a provocărilor mele ca Initieri ale Luminii. Am revenit în cunoașterea pe care am experimentat-o multe vieți în maestrie, iar în acest moment voi aduce laolaltă toate aspectele multidimensionale ale mine într-un nivel mai mare de integritate și dragoste și armonie și pace și echilibru, gata să se aprind , activez și actualiz codurile Luminii de diamant ale Creației.

Și, în sfârșit acum ma ridic în Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu, acest nivel dimensional al IX-lea al Luminii. Așa învelit/a în Flacara de Diamant a Constiintei Melkizedec eu văd în fața mea cea mai frumoasa fiinta de lumina ~ preaiubita mea prezenta EU SUNT ~ și fuzionand acum cu Preaiubita Prezenta mea EU SUNT experimentez cele mai mari niveluri de conexiune cu Preaiubita Prezenta mea EU SUNT pe care încă nu le-am experimentat, amplificat peste această energie a Solstitiului, amplificat prin intermediul Gridului Unității, Gridului Diamantin si Inima Cosmica a întregii Creații. Activez acum corpul meu de lumina Diamantin cand experimentez acest domeniu diamantin de Lumina activa in jurul corpului meu 54 de picioare în diametru în jurul meu, și în acesta, aceasta Floare frumoasa de aur a Vieții.
******************
In Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu am auzit cântarea Kadoish Kadoish Kadoish, Adonai Sebayoth, Sf Sf Sfânt este Domnul, Dumnezeul oștirilor; Kadoish Kadoish Kadoish, Adonai Sebayoth, Sf Sf Sfânt este Domnul, Dumnezeul oștirilor.
Acum fuzionez cu cele 144 razele ale sufletului din care eu sunt una, formând în mod colectiv Lumina Divină experimentata ca Preaiubita mea Prezenta EU SUNT, iar eu preiau acum amintirile și Lumina fiecăruia dintre aceste suflete, toate frecvențele care sunt necesare pentru mine și acest Pământ sacru în acest proces Inaltarii mă mut în starea mea EU SUNT Avatar model de Lumina.
******************
Acum experimentez reîntinerirea mea fizică și nemurirea fizică; cand cromozomii legati de aspectele fizice nemuritoare ale mele se activează la un nivel celular eu știu că elimin vălurile iluziei și că pot pune capăt la orice nivel de disconfort sau de boală sau durere în interiorul corpului, orice nivel de disconfort în cadrul corpurilor fizic sau emoțional. În acest proces de transfigurare și regenerare și reintinerire a corpului meu, știind că merg pe jos Calea de Diamant.

Experimentez activarea celor Doisprezece Petale ale Inimii mele Christice,  Inima mea pașnică, inima mea de vindecare, inima mea iubitoare, Inima mea bucuroasa si fericita, inima mea puternica, Inima mea stiutoare, inima mea pasionata, inima mea debordanta și Prosperă , Inima mea increzatoare, inima mea de Integritate si Adevar, Inima mea intimă, si acum INIMA mea INOCENTA si DESCHISA. Și este Inima mea Inocenta și deschisa, care mă ia în următorul nivel al muncii mele in serviciu,  imbratisez acum aspectul ego-ului meu negativ, sau copilul rănit din mine ca și cheile Împărăției lui Dumnezeu ~ iubind, apreciind și sărbătorind întreaga gamă de emoții ale mele, renuntand la judecății de sine și judecata altora, așa cum merg pe Calea de Diamant.
******************
Experimentez acest frumos octaedru diamantin activ în jurul corpului și energiei mele cand  eu ma concentrez la energia cinci dimensionala a portalului  0,6 picioare deasupra chakrei coroanei și 0,6 picioare sub picioare ,creind acest frumos octoedru de diamant, cu opt fețe de triunghiuri echilaterale. Acest lucru octaedru diamantine se va  activa în continuare prin fiecare dintre chakrele din corpul meu cand experimentez o aliniere la frecvențele razei Diamantine cat maxim poate permite legea cosmică.
******************
Fiecare dintre aceste opt fațete frumoase ale octaedrului meu diamantin aduce anumite calitati pe care acum se integrează în această rază frumoasă de transcendență. Prima calitate a transcendenței care se activeaza ma duce mai adânc în încredere și predarea la Divin, în fluxul Iubirii Divine, în Calea Diamantina. Experimentez cel mai mare nivel de transmutare pe care încă nu l-am experimentat cand re-alininiez corpurile mele inferioare, patrund mai adânc în Inima mea Christica și în inima mea Inocenta si deschisa.
******************
Acum experimentez activarea potențialității nelimitate pe care o am prin ADN-ul inactiv. Potențialitatea mea acum se amplifică prin toate darurile mele frumoase de la Maestrii Inaltati, cadouri de percepție extra-senzoriale, daruri intuitive și înțelegeri. Acum că sunt capabil/a de a experimenta Visarea inimii mele; eu sunt în măsură să magnetizez și să manifest și co-creez cu ființele luminate de Lumina. În aceasta am încredere, așa cum as face un salt de credință, înfășurat/a în această frumoasă rază diamantina de lumină și această flacără roz frumoasă a Surorilor Trandafirului.
******************
Activez acum calitatea Adevărului Luminat. Traies pas cu pas mai adânc în rostirea și expresia propriului meu adevăr, un nivel mai profund al Inimii de Integritate și Adevărul și capacitatea de a mă exprima întotdeauna în mod clar, cu blândețe și cu dragoste, fără a fi nevoie de a ascunde sau de minciună. Sunt gata să împărtășească cele mai profunde niveluri ale Fiintei mele in Lumina si maretia ca EU SUNT ca această flacără transfiguratoare sacra a Iubirii Divine si Maestru Fiinta de Lumina.
 ******************
Acum experimentez  un sentiment mai profund al Constiintei i Melkizedec, ridicandu-ma dincolo de dimensiunile Constiintei Christice într-un sens mai profund al Inimii Cosmice a Mamei / Tatalui Dumnezeu, cu ocrotirea Lorduluii Melkizedec si Ordinul lui Melkizedec. Am un sentiment al Lordului Melchizedek care vine înainte cu frumoasul lui sceptru al Luminii, activândul prin chakra coroanei si al treilea ochi si experimentez acum acesta recalibrare a emisferelor stânga și dreapta ale creierului, a hipofizei, pinealei, hipotalamusului și talamus.
******************
Acum activez un nivel mai profund al infinitului Acum, pas cu pas într-un nivel mai mare al atemporalitatii și în toate liniile temporale Christice de Lumina. Înrădăcinez, centrez și impamantez, pentru că acesta este modul în care am experimentat Calea Diamantina, Calea Iubirii Divine.
******************
Acum activez această dragoste necondiționată prin codurile cheie diamantine de lumina, care vine mai adânc în Iubirea care Eu sunt complet prin non-judecata Sinelui, compasiune completa a Sinelui, dand drumul la orice  vină și găsind iertare. Căci Eu știu că aceasta este ceea ce mă conduce in liniile temporale christice, în recunoașterea că toate acele suflete pe care le-am experimentat in liniile temporale karmice, le-am intalnit pur și simplu pentru a găsi echilibrarea polarităților. Când alții sunt galagiosi, eu sunt liniștit/a, atunci când alții sunt uraciosi si neiubitori, eu sunt iubitor și blând ~ aceasta este calea de urmat așa cum am mers pe Calea de Diamant..

******************
Și, în sfârșit acum activez codul Diamantin de lumina de expansiune infinită și mare înțelepciune. Ma extind într-un nivel mai mare al divinitatii mele, a splendoarii mele, a Luminii  mele, si activarea ADN-ului latent, la amintirile pe care le am ca aceasta multi-dimensionala Fiinta Maestru. În luminarea Minții lui Dumnezeu, care se amplifică pentru mine acum, am  acces la intelepciunea pe care o am maxim permisa de legea maximă cosmică , și care îmi va permite să cresc în cel mai mare nivel in serviciu și iubire și putere pe care le pot în acest moment Acum ca un facilitator și profesor mondial pe acest Pământ sacru, și toată Viața Ei.
******************
Pe măsură ce aceste coduri de lumină se activeaza prin raza de diamant acum prin inima tuturor sufletelor trezite și toți cei care aleg să experimenteze cele mai inalte Potențialele ale lor, alegând să meargă pe Calea de Diamant, ma conectez mai adânc în Constiinta EU SUNT ACATAR al Luminii la acest sacru moment Acum, moment al energiei Solstitiului.
******************
Contopind acum arhetipurile Artist, Tatăl, Mama și Visionarul,  amplific si activezcorpulmeu diamantine de lumina prin această sferă frumoasă de lumină 54 de picioare în diametru în jurul meu.
******************
 Sunt confruntă cu Inima Cosmica a Mamei / Tatalui Dumnezeu. Eu sunt una cu toata Viata, una cu emoțiile și sentimentele mele, una cu Dumnezeu. Sunt gata pentru a activa petalele Inimii mele Christice si in aceasta luna iunie, pentru a experimenta activarea completă a Inimii mele Inocente și deschise, așa cum îmbrățișez și iubesc copilul si ego-ul negativ, care pur și simplu, au nevoie de iubirea mea.
******************
Și acum experimentez acest frumos diamantin octaedru rotindu-se în sensul acelor de ceasornic sau invers sensul acelor de ceasornic, respectiv, în sfera mea diamantina de lumina. Acest proces de aliniere diamantina acum este experimentat de mine pentru ca pur si simplu sa permita tuturor ființelor luminate de lumină a alinia, activa si actualiza Codurile Luminii de Diamant din Creație, cand eu mențin acest spațiu acum pentru următoarele cinci minute, știind că eu sunt într-adevăr, aliniat/a în cele mai mari niveluri ale Luminii si Iubirii Divine pe care le pot experimenta în acest moment, așa cum am experimenta un nivel mai profund al activării corpului luminii mele diamantine.
******************
Și acum revin înapoi în acest spațiu sacru, m- am văzut complet aliniat în energia pământului. Ma impamantez in energiile diamantine ale Mamei Pământ, și experimentez un nivel mai profund al aprinderii acestor Coduri de lumina Diamantina prin corpul, câmpul și energia mea și prin planul meu divin  al celor opt celule originare în interiorul centrului perineu. Eu aduc un stâlp de lumină și ma conectez acum la acest Pământ sacru cand aceste Coduri Diamantine de lumina se activeaza prin leylines, portaluri și site-uri sacre și în inimile tuturor sufletelor care aleg Calea Diamantina. Asa si este.
Și, în timpul meu acum am venit înapoi în acest spațiu sacru, deschizând ochii și privind prin ochii mei de maestro la toată Viața în jurul meu, știind că sunt Iubire, EU SUNT Iubire, EU SUNT Iubire.
******************
Transcribed by Eadie Miller


Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro