joi, 21 octombrie 2021

Evenimentul a inceput

 


Azi noapte ma aflam pe o plaja ( ca in poza 1). Eram cu mai multe persoane care dormeau. Priveam la o femeie care medita in pozitie de lotus. Era dezbracata. Dupa ce a stat nemiscata o perioada, s a lungit in nisip si se acoperea cu el. In acea clipa mi am mutat privirea spre cer.
In cer era o gaura imensa( ca in poza 2), prin care puteam vedea o multime de planete in culori vii si de diferite marimi… plus multe alte stele… in acea gaura cerul arata VIU! Era VIU… in sensul ca transmitea catre mine ceea ce simtea… era multa energie acolo si un Gand care pulsa catre fiinta mea. In timp ce admiram acea gaura in cerul nostru, care in rest arata cum il cunoastem, au aparut multe linii verticale care uneau Pamantul cu Cerul, ce pareau facute din electricitate ( exact ca in poza 3). Apoi au inceput sa cada meteoriti, unul dupa altul ( ca in poza 4).
M am intors catre partenerul meu, care dormea… am pus mana pe umarului lui si i am spus : “ haide! E timpul sa mergem! Evenimentul a inceput!







El: - France???
Eu: - Nu Domnule, Romania!
❤️💛💙
Zambiti ca a venit momentul sa ziceti cu toata inima : sunt D’akia!


🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️💛💙

Niciun comentariu:

 
Alterative Medicine Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryDirector web luxdesign28.roClickLink.ro